Strona internetowa prowadzona jest przez fundację Domy Serca z siedzibą w Warszawie (dalej nazywana „Fundacją”), adres: ul. Gersona 27, 03-307 Warszawa), identyfikującą się numerami NIP5213637770, REGON: 14631395800000, wpisana do rejestru stowarzyszeń, innych organizacji społecznych i zawodowych, fundacji oraz samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000433841.
Strona internetowa umożliwia wsparcie finansowe działań statutowych Fundacji.
Niniejszy regulamin ma na celu określenie warunków przekazywania darowizn online za pomocą formularza dostępnego na stronie, realizowanego przez serwis PayU.
Płatności online są obsługiwane przez operatora płatności PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu (dalej nazywane „Operatorem”), ul. Grunwaldzka 186, 60-166 Poznań, NIP: 779-23-08-495, Regon: 300523444, wpisany do rejestru Przedsiębiorców przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, KRS: 0000274399.
Darowiznę może przekazać każda pełnoletnia osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna (dalej nazywane „Darczyńcami”).
Darowizny przekazywane za pomocą strony są realizowane w sposób ciągły.
Przekazując darowiznę Darczyńca może wybrać dowolną kwotę nie niższą niż 1 zł.
W celu przekazania darowizny jednorazowej po wypełnieniu formularza obecnego na niniejszej stronie Darczyńca zostaje odpowiednio przekierowany do strony Operatora.
W ramach płatności online Darczyńca może dokonać wpłat za pomocą przelewu bankowego – elektronicznego (w tym BLIK) lub tradycyjnego lub za pomocą kartu płatniczej. Aktualna lista banków współpracujących i metod płatności jest dostępna na stronie serwisu.
Darczyńca, który wypełni formularz i przejdzie do serwisu, może dodatkowo wyrazić dobrowolną zgodę na przetwarzanie danych podanych w formularzu w celach marketingowych, zgodnie z zapisami niniejszego Regulaminu.
Wypełniając dane w ww. formularzu, Darczyńca akceptuje Regulamin oraz wyraża zgodę na przetwarzanie Danych Osobowych przez Stowarzyszenie, zgodnie z warunkami Regulaminu i w celach w nim określonych.
Administratorem danych osobowych jest Fundacja.
Darczyńcy przysługuje prawo dostępu do danych, ich poprawiania, żądania ich usunięcia, a także prawo do ograniczenia przetwarzania, wnoszenia sprzeciwu w zakresie przetwarzania danych osobowych i prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeżeli dane są przetwarzane niezgodnie z wymogami prawnymi.
Dane będą przetwarzane w celu zawarcia i wykonywania umowy darowizny zawartej z Fundacją oraz dla dokonania niezbędnych rozliczeń w związku z jej zawarciem (w przypadku, gdy są niezbędne), a także w celu wypełniania działalności statutowej Fundacji. W przypadku wyrażenia dodatkowej, dobrowolnej zgody, dane będą przetwarzane także w celu marketingowym.
Dane nie są przetwarzane przez Fundację w sposób całkowicie zautomatyzowany oraz profilowane.
Podanie danych jest dobrowolne, jednak konsekwencją ich niepodania będzie brak możliwości zawarcia umowy.
W zakresie, w jakim dane przetwarzane są na podstawie odrębnej zgody, Darczyńcy przysługuje prawo cofnięcia zgody w dowolnym momencie. Pozostanie to jednak bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych, którego dokonano przed jej cofnięciem.
Dane osobowe będą przetwarzane zasadniczo przez czas do upływu okresu przedawnienia roszczeń i obowiązków wynikających z umowy zawartej z Fundacją.
W uzasadnionych przypadkach Darczyńca może zgłosić reklamację i zażądać zwrotu przekazanej darowizny. Reklamację należy zgłosić na adres: domy.serca@gmail.com wyraźnie zaznaczając zamiar wycofania dokonanej darowizny, podając powód jej wycofania oraz zawrzeć w treści wiadomości szczegółowe dane transakcji. Każda reklamacja rozpatrywana będzie przez Fundację indywidualnie w ciągu 14 dni od daty otrzymania reklamacji.
Fundacja prowadzi działalność w sferze pożytku publicznego. Zgodnie z przepisami prawa art. 26 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych istnieje możliwość odliczenia wartości darowizn przekazanych na rzecz Fundacji od uzyskanego dochodu w roku podatkowym. a. osoba fizyczna może odliczyć darowizny do kwoty równej 6% dochodu przed opodatkowaniem (art. 26 ust. 1 pkt 9 ustawy o podatku od osób fizycznych), b. osoba prawna może odliczyć darowizny do kwoty równej 10% dochodu przed opodatkowaniem (art. 18 ust. 1 pkt. 1 i 7 ustawy o podatku od osób prawnych). Dowodem przekazania darowizny jest potwierdzenie dokonania płatności, które należy przechowywać przez 5 lat od dokonania darowizny.
Fundacja ma prawo do zmiany regulaminu w dowolnym momencie.
W kwestiach nieuregulowanych niniejszym regulaminem stosuje się przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w szczególności ustawy.
Możliwość komentowania została wyłączona.
Koszyk na zakupy
Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Dalsze korzystanie ze strony oznacza, że zgadzasz się na ich użycie.Zgoda